pondělí 13. dubna 2015

Italská kuchyně

Mám-li psát o cizí kuchyně, s potěšením začnu tou italskou. Ne, že bych ji až tolik milovala, ale jak jsem byla vloni v létě na Elbě (o tom si můžete přečíst zde), zdá se mi to jako nejlepší volba. Navíc italskou kuchyni každý aspoň trošku zná. Ve spojitosti s Itálií si jistě vzpomenete na pizzu a těstoviny. Možná i na tiramisu, panna cottu nebo ještě něco dalšího. Tenhle článek je spíše informačního charakteru a později budou následovat i jednotlivé recepty na některá vybraná jídla.

Aha, no... když tak nad tím přemýšlím, trochu mi radost zkazil Emanuele Ridi... proč dávat italské recepty na svůj blog, když se můžete rovnou podívat na S Italem v kuchyni? Jasně, mluví trochu divně a někdy je to dost srandovní, ale asi bude mít opravdové italské recepty. Na druhou stranu... u mě máte jistotu, že je vyzkoušel někdo normální. Nic proti Emanuelovi, tím normálním“ myslím „nekuchař, takže návody budou se vším všudy. A možná i jiné, než má on. ;-)

Zdroje:
http://cs.wikipedia.org/wiki/Italsk%C3%A1_kuchyn%C4%9B

Žádné komentáře: